HAMOWNIA
Pierwsza w Tarnowie, nowoczesna hamownia podwoziowa pojazdów przy użyciu której świadczymy następujące usługi:
- badanie mocy silnika,
- chip tuning,
- Power Box, Eco Box,
- strojenie indywidualne instalacji gazowych,
- zmiana dawki rozruchowej dieseli,
- wyłączanie filtrów cząsteczek stałych FAP-DPF,
- strojenie indywidualne samochodów do motosportu
- oraz wiele innych
Hamownia obsługuje pojazdy napędzane zarówno na 1 oś (przednią, tylną) jak i na 2 osie (4 x 4). Coraz większą popularnością cieszy się montaż instalacji gazowych do sportowych samochodów takich jak np.: Subaru Impreza czy też Mitsubishi Lancer. Samochody tego typu wymagają indywidualnego strojenia, które możliwie jest tylko na hamowni.
CENNIK
Pomiar mocy/momentu na hamowni | |
---|---|
Rodzaj pomiaru | Cena |
Hamownia jednoosiowa | 300 zł |
Hamownia AWD, BUS | 400 zł |
Pomiary uzupełniające | ||
---|---|---|
Rodzaj pomiaru | Cena | |
Skład mieszanki - AFR (silniki benzynowe) | 300 zł | |
Ciśnienie doładowania turbiny | 100 zł |
Strojenie instalacji gazowych | ||
---|---|---|
Rodzaj napędu | Cena | |
Jednoosiowe | 200 zł | |
AWD | 250 zł |
Rozszerzone strojenie instalacji gazowych przeprowadza się przy użyciu pomiaru AFR.
Do powyższych cen strojenia instalacji gazowych należy doliczyć koszty pomiarów na hamownii, odpowiedie dla danego rodzaju napędu.
Boxy | |||
---|---|---|---|
Typ silnika | Rozwiązanie | Cena | |
Turbodiesel z silnikiem CR |
RedBox | 1 290,00 zł | |
BlueBox | 1 390,00 zł | ||
RedBox 2ch | 1 490,00 zł | ||
BlueBox 2ch | 1 590,00 zł | ||
Turbodiesel z silnikiem z PD | RedBox | 1 290,00 zł | |
Turbodiesel z pompą VP37 | RedBox | 790,00 zł | |
Turbodiesel z pompą VP44 | RedBox | 1 290,00 zł | |
Turbodiesel z pompą VP44 PSG5 | RedBox | 1 790,00 zł | |
Montaż / demontaż urządzenia | 62,00 zł | ||
Moduł zdalnego sterowania | 148,00 zł | ||
Interfejs USB | 62,00 zł | ||
Turbo benzyna; z wtyczkami do konkretnego modelu | GoldBox 2CH | 1 490,00 zł |
RTS chiptuning | ||
---|---|---|
Typ silnika | Rozwiązanie | Cena |
Wszystkie |
urządzenie RTS | 886,00 zł |
pierwszy program | 75% ceny modyfikacji | |
drugi program | 25% ceny modyfikacji |
Wyżej podane ceny nie dotyczą samochodów wyposażonych w silniki benzynowe i diesla ze sterownikami Denso/Keichin/Hitachi.
Elektronika | ||
---|---|---|
Rodzaj pojazdu | Warunki zastosowania | |
Chiptuning - Auto osobowe benzynowe / turbobenzynowe |
Do 2008r. - pojemność do 2499 | 1099 zł |
Do 2008r. - pojemność powyżej 2500 | 1299 zł | |
2009 - 2013r - pojemność do 2499 | 1499 zł | |
2009 - 2013r - pojemność powyżej 2500 | 1599 zł | |
Od 2014r - pojemność do 2499 | 1599 zł | |
Od 2014r - pojemność powyżej 2500 | 1999 zł | |
Auto osobowe diesel / turbo diesel – Chiptuning |
Do 2008r. - pojemność do 2499 | 1099 zł |
Do 2008r. - pojemność powyżej 2500 | 1199 zł | |
1399 zł | ||
2009 - 2013r - pojemność powyżej 2500 | 1599 zł | |
Od 2014r - pojemność do 2499 | 1599 zł | |
Od 2014r - pojemność powyżej 2500 | 1999 zł | |
CHIPTUNING +DPF | Cena chiptuningu +50% FAP | |
Ciężarowe oraz traktory(3) Cena nie dotyczy pomiaru na hamowni oraz dojazdu. |
DMC pow. 3,5 tony wszystkie |
1900 zł |
ciężarowe oraz traktory EGR / dawka rozruchowa(3) |
DMC pow. 3,5 tony wszystkie | 500 zł |
wstawienie, usunięcie, przesunięcie limitera/ wyłączenie sondy L2 (1)(2)(3) | Auta osobowe/ciężarowe |
650 zł |
dawka rozruchowa/EGR (1)(3) | wszystkie diesle | 399 zł |
chip po aktualizacji (3) | wszystkie | 30% ceny |
wgranie oprogramowania seryjnego (3)(4) | wszystkie – bez modyfikacji | 450 zł |
Emulator |
w przypadku braku możliwości modyfikacji programowej |
od 1 490 zł do 2 190 zł |
Przeprogramowanie skrzyni DSG | wszystkie auta | 1 000 zł |
Nastawnik klap wirowych3.0 CRDi oraz 2.8 CRDi600 zł | 3.0 CRDi oraz 2.8 CRDi | 600 zł |
- 1)Podczas chiptuningu, koszt usunięcia limitera, zmiany dawki rozruchowej, wyłączenie drugiej sondy Lambda (L2) jest zawarty w cenie chipa.
- 2)Dotyczy samochodów, w których jest możliwe wykonanie operacji.
- 3)W przypadku konieczności demontażu sterownika lub programu Stage2 cena zwiększa się od 100 zł do 300zł brutto, w zależności od stopnia trudności zadania.
- 4)Pierwsza operacja wgrania programu seryjnego jak i ponownego wgrania chipa, wykonana na życzenie klienta, po wcześniej przeprowadzonej modyfikacji jest bezpłatna. Warunkiem jest brak potrzeby przeprowadzania ponownej modyfikacji przy wgrywaniu chipa. Ponowna modyfikacja może być niezbędna po wykonaniu niektórych aktualizacji serwisowych w ASO.